fizjoterapia zwierząt

REGULAMIN KORZYSTANIA Z BIEŻNI WODNEJ

1. Termin zabiegu umawiany jest osobiście lub telefonicznie.

2. Kwalifikacją pacjenta do zabiegów w bieżni wodnej zajmuje się fizjoterapeuta. Skierowanie na zabiegi można dostarczyć również od prowadzącego lekarza weterynarii. W przypadku braku skierowania, zapraszamy na wizytę kwalifikującą.

3. Z zabiegów w bieżni nie mogą korzystać pacjenci cierpiący z powodu biegunki, wymiotów, gorączki, chorób skórnych lub chorób ogólnoustrojowych; pacjenci posiadający rany lub będący nosicielami pasożytów wewnętrznych lub zewnętrznych; a także w trakcie rui. Pacjenci z nietrzymaniem moczu lub kału mogą korzystać z zabiegów tylko w pieluchach kąpielowych. Pacjenci obciążeni chorobami serca zobowiązani są posiadać zgodę kardiologa.

4. Opiekun zwierzęcia powinien posiadać:

-2 ręczniki

-smakołyki/karmę suchą

-ulubioną zabawkę zwierzęcia

-obrożę/szelki (niedopuszczalne są obroże zaciskowe oraz szelki ograniczające zakres ruchu obręczy barkowej)

-w przypadku psów agresywnych kaganiec pozwalający psu na swobodne dyszenie.

W okresie jesienno-zimowym sugerujemy korzystanie z ubranek lub szlafroków dla zwierząt.

Ponadto, pacjent powinien być dokładnie wyczesany (szczególnie w okresie wymiany okrywy włosowej) oraz czysty.

Należy nie karmić pacjenta minimum 3 godziny przed planowanym treningiem oraz bezpośrednio przed zabiegiem zapewnić spacer higieniczny.

5. Pacjenci z nietrzymaniem moczu lub kału przed zabiegiem muszą zostać wypróżnieni przez opiekuna.

6. Czas treningu dobierany jest indywidualnie do pacjenta.

7. W przypadku zabrudzenia wody (mocz, kał, wymiociny, jedzenie, znaczące ilości piachu lub błota, znaczące ilości okrywy włosowej itp.) opiekun ponosi koszt jej wymiany – 150 zł brutto.

8. Pacjent powinien:

-być zaszczepiony przeciwko wściekliźnie (nie dawniej niż 12 miesięcy temu)

-być zaszczepiony przeciwko chorobom zakaźnym (nie dawniej niż 3 lata temu)

-być odrobaczony (nie dawniej niż 6 miesięcy temu) lub posiadać aktualne badanie kału w kierunku pasożytów wewnętrznych

9. Odwołanie wizyty proszę zgłaszać nie później niż 24 godziny przed planowanym zabiegiem.

10. Opiekę nad zwierzęciem podczas przebywania w gabinecie sprawuje opiekun